Παρασκευή σημαίνει σφουγγάρισμα!



Χτες Σκουπίσαμε.. σήμερα σφουγγαρίζουμε! είναι απλά τα πράγματα..τώρα θα μου πεις.. ρε κοπελιά.. η μάνα μου το σφουγγάρισμα το έκανε μαζί με το σκούπισμα! Ναι αλλά.... τα μπαλκόνια και τις βεράντες?? θέλουν ειδική συμπεριφορά τα μπαλκονάκια μας και τους αφιερώνουμε μια ολόκληρη μέρα.. και φυσικά σφουγγαρίζουμε και το υπόλοιπο σπίτι!!  και κάνουμε και τα τζάμια σήμερα. 


υπαρχει το συστημα!

ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΣΜΑ:
Στα ράφια των Super Market θα βρείτε πολλές πάρα πολλές ετικέτες... με αρωματα, σαπούνια, μασαλίας, ισπανίας, αραβίας και ομολογώ πως είμαι απο αυτές που ήταν πιστή σε 1 συγκεκριμενο απορρυπαντικό σφουγγαρίσματος γιατί ήταν κατάλληλο για κεραμικά δάπεδα άρα ότι πρέπει για τη βεράντα και το σπίτι μου! Όλα αυτά μέχρι να έρθει ο Άγγελος. Οταν είμαστε στο σπίτι στην Ελλάδα χρησιμοποιώ το γνωστό ινδιάνικο κόλπο Ξύδι και νερό (προσοχή στα μάρμαρα κορίτσα!!).  Όταν είμαι στη Κων/πολη έχουμε το κόλπο το άλλο με το Αράπικο Σαπούνι (μεγάλη ιστορία!) . 
Γιατί ξύδι και νερό? Απλό.. γιατί το πάτωμα δεν κολλάει μετά, ούτε αφήνει σαπουνάδες και φυσικά.. καθαρίζει τα πάντα. Άσε που αν ρωτήσετε οποιονδήποτε πατωματζή θα σας πει το Ξύδι είναι το καλύτερο. Τώρα θα μου πεις.. μυρίζει... εεεεεμ.. γιαυτό έχουμε τα αιθέρια ελαια! και το σπίτι δε μυρίζει σαν βιοτεχνία τουρσί και κάνουμε και αρωματοθεραπεία! 
Συνήθως το εργαλείο μου είναι η γνωστή σφουγγαρίστρα! τώρα ποια από όλες τις μάρκες χρησιμοποιώ.. Τί να σας πω.. αυτές οι-ξέρετε-ποιες των γνωστών εταιριών ... ίδιες μου μοιάζουν όλες.. οπότε αγοράζω κάθε φορά και μια άλλη -ανάλογα τα βαλάντια και τα κέφια μου. Μετά σκεφτόμουν να επένδυα σε ένα ατμοκαθαριστή αλλά δε νομίζω ότι είναι ακόμα καιρός! Για εσάς όμως με κατοικίδια και πολλά δωμάτια με διάφορα είδη δαπέδων τον συνιστώ ανεπιφύλακτα! 
ΒΕΡΑΝΤΕΣ- ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ:
Θυμάμαι τη μάνα μου κάθε Σάββατο να βγαίνει στο μπαλκόνι να ανοίγει το λάστιχο και όποιον πάρει ο χάρος! Το ίδιο κάνει και στη Σαντορίνη κάθε 15 μέρες όμως....
Τώρα να μου πεις.. κακό δε κάνει το λάστιχο.. ίσα ίσα που ξεμπερδεύεις κιόλας.. και γω σαν κόρη την ακούω τη μαμά μου. Τη βεράντα- κήπο-μπαλκόνι την σκουπίζουμε λίγο πριν το λάστιχο για να βγάλουμε ότι φυλλαράκια, χνουδάκια κτλπακια έχουν μαζευτεί. Μετά παίρνουμε το λάστιχο και αρχίζουμε με τη σκούπα να σπρώχνουμε το νερό προς το σιφόνι. Προσοχή με το σιφόνι να είναι καθαρό γιατί μαζεύει διάφορα ασπόνδυλα (μπρρρ) και άμα βουλώσει στην επόμενη βροχή θα πλημμυρίσουμε. Δεν χρησιμοποιώ απορρυπαντικό για την αυλή -βεράντα-κήπο.. γιατί δε νομίζω να υπάρχει και λόγος.. Ενώ λοιπόν καταβρέχω με το ένα χέρι και με το άλλο σπρώχνω τα νερά με τη σκούπα βρέχω και τα παράθυρα! 
Απαραίτητος εξοπλισμός βεράντας- μπαλκονιού-κήπου: Χειμώνας: γαλότσες Καλοκαίρι: Μαγιό.. Το καλοκαίρι και βέβαια θα πλύνω τη βεράντα με το μαγιό μου.. το τερπνόν μετά του ωφέλιμου.
TZAMIA: 
Έχουμε λοιπόν καταβρέξει και τα τζάμια και αρχίζουμε το καθάρισμα. Αν θέλουμε φτιάχνουμε ένα διάλυμα με ξύδι (πάλι!) και με ένα σφουγγάρι καθαρίζουμε τα τζάμια, αλλιώς με  το μαραφέτι αυτό που καθαρίζουν τα τζάμια στα βενζινάδικα... μωρέ πως το λένε...το λάστιχο ντε(!) απλά απομακρύνουμε τα νερά και έτοιμα!  Τόσο απλό! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...