Μετακομίσεις, Μεταναστεύσεις και άλλα παρελκόμενα

Το αποφασίσαμε λοιπόν! 
Κλείσαμε τα εισιτήρια φτιάξαμε δυο βαλίτσες, πήραμε το πάρκο παραμάσχαλα και τσουκου τσουκου φτάσαμε στο Ελ.Βενιζέλος.
Έλεγχος Διαβατηρίων, τελευταία ψώνια, φυσούνα, απογείωση, προσγείωση, φυσούνα, βαλίτσες, ταξί, σπίτι..


Ξυπνήσαμε 7 το πρωί στην Αμφίαλη και 12 το μεσημέρι ήμασταν στο καινούριο μας σπίτι στο  Cihangir της Κων/πολης. Ολοκαίνουριο, του κουτιού με 1 δωμάτιο, 1 σαλόνι, 1 κήπο, λίγη θέα, πολύ φως και ανηφόρα! 

Δε μασάμε όμως εμείς!! Δεν έχω πάρει καρότσι ακόμα στον Άγγελο αλλά θα γίνει και αυτό!  Για την ώρα πάμε παντού με το sling μας που ας είναι καλά το asteraki με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη!!!

*μέχρι να τελειώσει αυτή η πρόταση παραγγείλαμε καρότσι, στρώμα για το παρκοκρέβατο και καρεκλάκι φαγητού!! 

Πίσω λοιπόν στα δικά μας..το υπέροχο πλασματάκι μου βαριέται πολύ εύκολα και κλαίει... και φωνάζει .. έχω όμως στο μυαλό μου μια κατασκευή που θα κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη και διασκεδαστική... απλά πρέπει να κουνηθώ για την πραγματοποιήσω .. θα έρθει όμως η σειρά της πριν κλείσει τον 1ο του χρόνο το νινί μου... 

Το σπίτι είναι μικρό και όμορφο, τακτοποιημένο και  καθαρό (περίπου). 
Λείπω από την Πόλη πολύ πολύ καιρό και ομολογώ πως έχω ξεχάσει πολλά πράγματα, όπως το τι ΔΕ μπορείς να βρεις στα super market ... η κακομοίρα πήγα και εγώ να ψωνίσω από το super market και γύρισα με τα μισά πράγματα γιατί τα άλλα μισά θα τα βρω στα μικρά μαγαζάκια της κάθε γωνίας (σχεδόν) που πουλάνε... τα πάντα... από ποτήρια ως καλάθια, βίδες και σφουγγαρίστρες!! 

Δε μένουν πολλά πράγματα για να γίνει το σπίτι πλήρως ενεργό!! 
Aύριο θα έρθει το στρώμα και το καρεκλάκι φαγητού και ελπίζω το Σαββάτο να έρθει το καρότσι... για να αρχίσουμε τις βόλτες μας γύρω γύρω στην Πόλη!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...