Challenges.... Challenges... Κοιλιακοί σε 30 μέρες.... Τhe preperation

Θα καθαρίσουμε το σπίτι.. θα φτιάξουμε τσουρέκια..

και γιατι παρακαλώ να μη χάσουμε και κανα κιλο?



Δε πήρα κιλά με την εγκυμοσύνη. Για την ακρίβεια ειχα πάρει 3 μέχρι τον 6ο μήνα (ούτε εγω το πίστευα) κ μέχρι τον ένατο πήρα άλλα 6... και απο το μαιευτήριο βγήκα και με 1 κιλο μείον επιπλεόν.

Μέσα όμως σε 40 μέρες πηρα 7 κιλά, τα οποία χάθηκαν μεσα σε 3-4 μήνες και ημουν πάλι στα καλά μου.. και τώρα εχω πάρει 4 ...

Δεν είναι κατάσταση αυτή ομως κυρία μου... Στην Κων/πολη δε βάζει τον ποπό σου να κάτσει και γιαυτο δε παχαίνεις.... ενω στην Αθήνα... "μη πας εκεί βρέχει", "μη μπεις στο μετρο με το παιδι", "άσε το παιδι σπίτι κ πήγαινε βόλτα αν θες", "θα σε παω με το αμάξι"... εεε δεν είναι κατάσταση αυτη κυρίες μου.. 20 μέρες 4 κιλα.. δεν είναι σωστό....

Γιατό το αποφάσισα.. Βρήκα το Πρόγραμμα Κοιλιακών που υπόσχετε σε 30 μέρες να σε κάνει "Ντορέτα Παπαδημιτρίου" και θα αντικαταστήσω τον καφέ με πράσινο τσάι... να κόψω και το βραδινό...να ενισχύσω το μεσημεριανό ... και σκοπός μου είναι να Χάσω 10 κιλά σε 30 μέρες...

Δεν ξέρω αν είναι καλό αυτό ή κακό... παρακαλώ οι διατροφολόγοι και οι γυμναστές ... Τα φώτα σας..

Σημαντικό αυτές τις 30 μέρες είναι οι Κοιλιακοί... που πρέπει να γίνονται ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ εκτός των "αργιών" που είναι 4 συνολικά. Μεταξύ των ημερών πρέπει να υπάρχει απόσταση 24 ωρών. Δηλαδή δεν κάνω σήμερα το πρωί και αύριο το βράδυ... 

Βρείτε μια Ώρα που ειναι όλα ήσυχα και ξεκινήστε.. Στην αρχή μοιάζει αστείο.. αλλά μετά αγριεύει και μοιάζει ωραίο...  ;)

Τι λέτε θα με ακολουθήσει καμιά σας?

για να σας πείσω βρήκα μια αντιπροσωπευτική φωτογραφία στο internet . Δεν είναι της Ντορέτας.. ούτε θα γίνουμε φέτες σε 30 μέρες με 30 κοιλιακούς.. Όμως.. μπορεί να μας γίνει συνήθεια.


Οι ανατολικές θρησκείες και οι αρχαίοι Ελληνες φιλόσοφοι λένε πως η έξη (ο εθισμός) χρειάζετε 20 μέρες για να αποβληθεί ή να αποκτηθεί... έτσι κ εμείσ μέσα σε 30 μέρες θα εθιστούμε στη υγειηνή διατροφή και τους κοιλιακούς..και ίσως συνεχίσουμε να τους κάνουμε κ μετά... κάθε 3-4 μέρες και να γίνουμε μέχρι το Μάιο Ντορέτες και αν τη βρίσκετε υπερβολική... τότε να γινουμε Βανδες βρε αδελφε!!



Οι κανονες είναι απλοί..

  • 8 - 12 ποτήρια Νερό τη μέρα
  • Αντικατάστη του Καφέ με Πράσινο Τσάι (χωρίς ζάχαρη κ μέλι γιατί χάνει την αξία του)!!!  Εντάξει.. τον Πρωινό καφέ μην τον αντικαταστήσετε.. (ας το ρισκάρουμε!!)
  • Αντί για ψωμί χρησιμοποιειστε παξιμάδι Κρίθινο ... ειδικά στις σούπες και τη σαλάτα.. Αν πάλι θέλετε ψωμί.. επιλέξτε ΠΟΛΥΣΠΟΡΟ και όχι ολικής αλέσως ή "μαύρο" γιατί κατα 99% είναι χρωματισμένο άσπρο αλεύρι... και γενικά η γλουτένη ενώ κάνει πολλά καλά.. στο ψωμί ΔΕ βοηθάει..
  • Μετά τη Δύση του Ηλίου προσπαθήστε να μην φάτε γλυκά, ζύμες, ψωμιά, μακαρόνια, ρύζια.. Φάτε μια σαλάτα (#ase_mas_kouklitsa_mou)
  • Φατε πρωινο (#ase_mas_kouklitsa_mou_ksana) και όταν λέω πρωινό δεν εννοώ φρυγανιές, βούτηρα κτλ.. αλλά 1 μήλο, 1 αχλάδι.. κάτι σε φρούτο
  • Το 2007 όλο το Ηνωμένο Βασίλειο (χάρη στον JAMIE τον Οliver) ειχε γεμίσει αφίσες  με τα 5-a-day. Ο οργανισμός μας για να ισορροπεί χρειάζετε 5 μερίδες λαχανικών και φρούτων τη μέρα.  Έτσι και εμείς.. 5-a-day... Πρωινό- Μεσημερινό-Βραδινό- 2 ενδιάμεσα- βραδινο σε όλα θα συμπεριλαβάνται απο 1 μερίδα λαχανικών ή φρούτων.


Οι δυσκολίες που θα αντιμετοπίσω πολλές

  1. Δεν πίνω νερό σχεδόν καθόλου.. Γιαυτό στηρίζω τις ελπίδες μου στο πράσινο τσάι που μου αρέσει.. 
  2. Το βράδυ με πιάνουν κάτι λιγούρες και αν δε με προσέχει κανείς το πιτόγυρο θα το φάω. Εκεί στηρίζω τις δυνάμεις μου στο γεγονός πως θα κάνω τις ασκήσεις το Βράδυ...
  3. Δεν ξέρω αν καταφέρω να βγάλω και τις 30 μέρες... μπορεί να βρώ δικαιολογία.. Γιαυτό το δημοσιεύω για να δεσμευτω!!!
Θα αρχίσω σήμερα το Βράδυ και αύριο θα σας ανακοινωσω το πρόγραμμα  ;)  όσες πιστές προσέλθετε!


6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο ποστ!!!έρχομαι απο το shated link party της τρελοτουριστριας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ Δεσποινάκι μου.. Ελπιζω να τα καταφέρω!!! και αν θες ακολούθα και εσύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άνοιξη και άρχη σωστής διατροφής. Θα ακολουθήσω συμβουλές σου!!
    απο link party Μαμά σε κριση!!
    oiparamythenies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ βαχ...προσπαθω και εγω να σφιξω λίγο τους κοιλιακούς μου που έχουν χαθεί κάτω από τα 10 παραπανίσια κιλά από 2 συνεχόμενες εγκυμοσύνες. Απόφαση δεν το έχω πάρει ακόμα. ..αλλα σαν να
    με τσιγκλισες λίγο. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Βιολέτα,

    Πρώτη φορά στο blog σου, αλλά είμαι μαζί σου. Δεν θέλω να χάσω πολλά - δύο κιλά μέχρι το Πάσχα. Έλα όμως που ενώ όλη την εβδομάδα προσέχω (χμ,κάνω περίπου το πρόγραμμα που λες μόνο που το πρωί θα το φάω το τοστάκι μου), τα Σαββατοκύριακα θέλω να φάω και να πιω σαν άνθρωπος. Οπότε, άκυρη όλη η δουλειά της εβδομάδας. Λοιπόν, θα περιμένω να δω τα επόμενα post με το πρόγραμμά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κορίτσια.. χτες η αρχή ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ.. γιατι εγινε κατάληψη στο σπίτι μου.. ομως δε το βαζω κάτω.. ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ η αρχή... θα σας γραψω τι έκανε, πως ένοιωσα.. και θα τα λέμε απο δω!!!

    Ευχαριστώ για το κουράγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...