Κοιλιακών το Ανάγωσμα Ημέρα #1

Ε  ναι λοιπόν... το ξεκίνησα... το έκανα .. μοιάζει απλό.. αλλά δεν είναι...



Χρειάζομαι λάδωμα...γιατί κάνω "ντρουτς ντρούτς" ... 


Η πρώτη μέρα μοιάζει ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ.. αλλα δεν είναι....

Οι ασκήσεις

15 επαναλήψεις ισομετρικές (crunches)
5 επαναλήψεις κλασικών κοιλιακών
15 επαναλήψεις  ανόρθωσης ποδιών
10 δευτερόλεπτα "στάση σανίδα" (οσες έχετε κάνει πιλάτες.. το ξέρετε)

*οι επαναλήψεις κάθε μέρα θα αυξάνονται!!!!

Πόση ώρα βαστάει?

ο χρόνος που μου πήρε ήταν αστείος.. όσο βαστάει 1 διαφημιστικό πακέτο στο Mega.. (να είναι 10 λεπτα????) 

*αυτό σημαίνει πως... το πρωί πριν πάμε στη δουλειά.. μπορούμε να τις κάνουμε  Stadart!!

Πώς ένοιωσα κατα τη διάρκεια?
άχριστη.. 

Στη κλασσική άσκηση κοιλιακών πρέπει να σηκώθηκα max5 μοίρες .... καλε χάλια.. αυτό βέβαια με πίσμωσε.. και θα το βάλω αμέτι μου να τα καταφέρω..
Στη στάση σανίδα μετά το 5ο δευτερόλεπτο έτρεμα σα το κομπρεσέρ..
η ώρα είναι 17.34 κ εχω πιεί 1 φλυτζάνι καφέ και 3 ποτήρια νερό... (συνήθως γινεται το αντίθετο)

Πώς νοίωθω τώρα?
Μπορεί να είναι και η ιδέα μου.. αλλά νιώθω το στέρνο μου λίγο πιο ανοιχτό και τη πλάτη μου πιο ίσια!! :D (βρε λες!??!??!)
Και χαρούμενη νοιώθω.. και θετική (αλλά αυτό το χα απο παλιά!!)

Τι έφαγα σημερα?

Το πρωί που έκοβα το φρουτάκι για το νινάκι, εκοψα και ένα για μένα .. και έτσι δεν έφαγα ψωμί με βούτυρο και μέλι ή μαρμελάδα αλλά ένα μήλο και ένα ακτινίδιο!!

Έφαγα όμως και μισή bueno.. :D 

Το μεσημέρι μαγείρεψα σπανακόρυζο με ρύζι και τραχανα.. (γκουρμεδιές) και έφαγα και φετούλα και μία φέτα ψωμί με προζύμι.. 

αλλά να σας πω και την αλήθεια χτύπησα και ένα μπιφτέκι απο μια μερίδα σουβλάκια που περίσεψε απο χτες! 

Για να μετρηθούμε....

Μετρήθηκα σήμερα που ξεκίνησα και θα μετρηθώ ξανά την επόμενη Τρίτη!!
εχουμε και λέμε
Κιλά: 63
Στήθος: 104
Μέση: 84
Γοφοί: 108

Δεν έχω στόχο νομίζω.. για τους πόντους.. έχω όμως για τα κιλα. αν δε γίνω 53 (πράγμα που δεν έχει γίνει ΠΟΤΕ... να γίνω 58 τουλάχιστον.. να φύγει το 60+.... )

Αυτά.. 
Περιμένω αντυπώσεις και σχόλια...





2 σχόλια:

  1. Καλά το ξεκίνησες! Είναι σημαντικο, και σου το λέω αυτό ως συντάκτρια του Shape, να κρατήσεις το πρόγραμμά σου τόσο απλό και σύντομο όσο χρειάζεται για να μπορείς να το τηρήσεις. Η διάρκεια και η επιμονή είναι πιο σημαντικά απ' το να διπλασιάσεις σε μια εβδομάδα τις επαναλήψεις σου.

    Keep going!

    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε λιγο θα σου κάνω παρέα! Λίγο να συνέλθω ψυχολογικα από κάτι τρεξίματα και σου 'ρχομαι:) μια χαρά για πρώτη μέρα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...