Κοιλιακών το Ανάγωσμα Ημέρα #2

Δε θα γράψω πολλά.. γιατί δεν υπάρχει λόγος...






Οι ασκήσεις

20 επαναλήψεις ισομετρικές (crunches)
8 επαναλήψεις κλασικών κοιλιακών
8 επαναλήψεις  ανόρθωσης ποδιών
12 δευτερόλεπτα "στάση σανίδα" (όσες έχετε κάνει πλάτες.. το ξέρετε)

*οι επαναλήψεις κάθε μέρα θα αυξάνονται!!!!

Πόση ώρα βαστάει?

Σήμερα χρονομέτρησα: 5 λεπτά ακριβώς!! 

*αυτό σημαίνει πως... το πρωί πριν πάμε στη δουλειά.. μπορούμε να τις κάνουμε .. δε θέλω δικαιολογίες...  Stadart!!

Πώς ένοιωσα κατα τη διάρκεια?
Υπέροχα.... χτες αισθανόμουν άχρηστη σήμερα ήταν παιχνιδάκι 

Τα κοκαλάκια κάναν κρατσ κρατσ.. αλλά δε έδωσα σημασία.. στις ισομετρικές νομίζω τα πήγα πολύ καλά.. ενώ στις ανορθώσεις ποδιών... τραβιώντουσαν τα κόκαλα.. αλλά... πείσμα το πείσμα.. θα τα καταφέρω..

Η "στάση σανίδα" μοιάζει πιο εύκολη.. όμως.. πρέπει να δώσουμε το βάρος τις παλάμες  των χεριών μας.. εγώ για την ώρα δίνω βάση και δύναμη στους αγκώνες.. αλλά θα το βρούμε σιγά σιγά!! Παρακαλώ όποια έχει να πει κανένα μυστικά για την άσκηση αυτή ας το κάνει!!


Πώς νοιώθω τώρα?
Χτες ήμουν πιο χαρούμενη.. Τώρα νιώθω χαλαρή και πιο σίγουρη για τον εαυτό μου!!

Τι έφαγα σήμερα?

Σήμερα μαγείρεψα ρεβίθια και αντι για λεμόνι με αλεύρι (για να δέσουν) έβαλα ταχίνι με λεμόνι και κύμινο.. Όλοι μου είπαν πως ήταν τα ωραιότερα ρεβίθια που έχουν φάει (ταΐζω άλλα  4  άτομα). Ίσως να φταίει το ταχίνι, ίσως και τα ρεβίθια που ήταν σπιτικά.. από το δικό μας χωράφι... :D 

Ήπια 3 φλυτζάνια πράσινο τσάι και 4 ποτήρια νερό..Έχω όμως ένα φούσκωμα (ίσως να είναι και τα ρεβίθια).

Έφαγα και 1 bueno (πάλι) και μια φρυγανιά ταχίνι με μελάσα (για το Σίδηρο!!) και μισό τοστ το πρωί.. μαζί με ένα αχλάδι.. :D 

άντε ... όσες μπορείτε ξεκινήστε το!! 

Θα ζυγιστούμε και θα μετρηθούμε την Τρίτη...

η 1η μέρα                                                                                                                 η 3η μέρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...