Κοιλιακών το Ανάγωσμα Ημέρα #4




Σήμερα 4η μέρα του προγράμματος και ΡΕΠΑΡΟΥΜΕ! δεν έχουμε γυμναστικούλα... 

έτσι για να μας λειψει λίγο

Παρόλαυτα... θέλω να σας πω ότι:

Πριν λίγο δοκίμασα τη στάση σανίδα και νομίζω πως κατάλαβα πως γίνεται... Δε μπορώ να σας το πω.. το βιντεάκι τα αναλύει πολύ καλά.. και με προσπάθεια θα τα καταφέρνουμε όλο και καλήτερα.

Ναι .. μου έλειψε που δεν έκανα σήμερα... αλλά δε θα τα βάψω και μαύρα!!

Εχω πιει 2 γαλλικούς 
Έφαγα κάτι προχτεσινά ρεβίθια
και υπλογίζω να πιω 4 φλυτζάνια πράσινο τσαι (το έβαλα στο νερό και ετοιμάζεται)

Απο νερά πως παμε??? 1 ποτήρι μόλις ξύπνησα.. και άλλα 2 μέχρι στιγμής.. (17.35) αλλά θα πάρω την κανάτα δίπλα μου να τη βλέπω!!! 

Αύριο συνεχίζουμε ΔΥΝΑΜΙΚΑ κυρίες κι κύριοι!!

η 3η μερα                                                                                                                     η 5η μερα

3 σχόλια:

  1. Μωρέ στο τέλος θα με πείσεις να ξεκινήσω κι εγώ... πως θα βγω αλλιώς στην παραλία? Καλημέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λοιποόν.. εμενα ποτέ κανένας δε με "επεισε" για τίποτα.... ειλικρινά.. ακουγα κατι "χαστε 5 κιλα σε 1 βδομαδα" κ ελεγα #ase_,mas_kouklitsa_mou... το πηρα απόφαση πριν 5 μερες μονη μου χωρίς λόγο... θα ειανι μια ωραία συνήθεια νομίζω.. και Ειλικρινά Χριστίνα.. μέχρι τώρα ειναι 5 λεπτα... πραγματικά 5 λεπτά.. do it do it!

      Διαγραφή
  2. Βιολέτα...ξεκίνησα διαιτα. Δεν πάει άλλο. Ζυγίστηκα και έπαθα εγκεφαλικό. Ειμαι στα κιλά που ήμουν ετοιμόγεννη στο πρώτο μου γιο. (75+). Εγώ που πάντα ήμουν 60+! Τελος. Μπήκα σε πρόγραμμα. Για γυμναστική όχι ακόμα. Να χάσω 2-4 κιλά για να μπορώ να σηκώσω την μέση μου απο το πάτωμα.... σε φιλώ και καλή συνέχεια...να ξέρεις σε παρακολουθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...