Κοιλιακών το Ανάγνωσμα ημέρα #5


Ξεχάστηκα χτες να γράψω.. αδικαιολόγιτη το ξέρω αλλά πιστέψτε με ήταν μια μέρα γεμάτη γκρίνια, νεύρα και χωρις φορτηστες και λαπτοπ...

Σας έλειψαν οι κοιλιακοι?? εμένα πολύ πολύ!!


Οι ασκήσεις

30 επαναλήψεις ισομετρικές (crunches)
12 επαναλήψεις κλασικών κοιλιακών
12 επαναλήψεις  ανόρθωσης ποδιών
20 δευτερόλεπτα "στάση σανίδα" (όσες έχετε κάνει πλάτες.. το ξέρετε)

Δύσκολα τα πράγματα την 5η μέρα...

Πόση ώρα βαστάει?

Μου πήρε περίπου 10 λεπτά ίσως και λίγο παραπάνω γιατί σαν να "ξεσυνήθησα" ....

ειδικά η "Στάση σανίδα" για να καταφέρω να σταθώ 20 δευτερόλεπτα... "κοπίασα!!"

* αυτό σημαίνει οτι οι  πρωινοί τύποι ας κυπνήσουν 5 λεπτά πιο νωρίς!!! 

Πώς ένοιωσα κατα τη διάρκεια?
Νευρίασα.. 
"οχι αγάπη μου.. δε θα με νικήσεις εσυ εμένα.... εγώ σε κινώ.. εσύ υπακούς!! θα τους κάνεις τους κοιλιακούς σωστά.. και θα "ξεπονέσει" η μέση, και θα "ξεσκουριάσουν" οι αρθρώσεις!! 

Στο σημείο αυτό ξανα τονίζω:
Να προσέχετε στις ανορθώσεις ποδιών τη μέση σας..  Αν βάλετε τα χέρια σας πίσω απο τη μέση σας σαν στήριγμα (παράλληλα με το σώμα σας) και σηκώσετε τα πόδια σας κάποια στιγμή θα δείτε πως η σπονδυλική στήλη κάνει κάμψη.. και ένας σπόνδυλος "ξεφεύγει" απο την ευθεία πορεία του.. αυτό υποθέτω δε το θέλουμε.. οπότε κατεβάζουμε τα πόδια μέχρι εκεί που ΔΕΝ "ξεφεύγει" ο σπόνδυλος, ας είναι και 8 μοίρες... δε μας νοιάζει.. μέρα με τη μέρα θα πάμε καλύτερα!

Πώς νοιώθω τώρα?
πορωμένη..

Τι έφαγα σήμερα?

Μαγείρεψα αγκινάρες αλα πολίτα.... Δεν ξέρω αν τις μαγειρεύετε ... αλλά εμένα μου αρέσουν πολύ. Κάποιοι τις δένουν με αλεύρι. Εγώ έβαλα 3 κρεμμύδια για να χιλώσει πιο πολύ και εκανα αβγολέμενο με 1 αβγό (βιολογικο) και 1 λεμόνι (του κήπου!!) 
ΑΑΑ και το βράδυ βγήκαμε για φαγητό και εβαγα Λίγο ψάρι (όχι για τη δίαιτα.. αλλά για το 16 μηνών #anglelinini αποφασισε να γίνει #diavolinini ...

Επίσης...κατι που εχω ξεχάσει να σας πω.. Κάθε μέρα μαγειρεύω 1 κεφάλι μπρόκολο και το τρώμε με τον αδελφο μου με λαδάκι κ λεμονάκι... Δεν ξέρω αν κάνει καλό .. αλλά ειναι νόστιμο το άτιμο!!   

Θα ζυγιστούμε και θα μετρηθούμε την αυριο!!1...

η 4η μερα                                                                                                                 η 6η μερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...