Κοιλιακών το Ανάγνωσμα ημέρα #7


Οι ασκήσεις

40 επαναλήψεις ισομετρικές (crunches)
20 επαναλήψεις κλασικών κοιλιακών
20 επαναλήψεις  ανόρθωσης ποδιών
30 δευτερόλεπτα "στάση σανίδα" (όσες έχετε κάνει πλάτες.. το ξέρετε)

Πόση ώρα βαστάει?

Μου πήρε 10 λεπτά  και κάτι * αρχίζω και ξανασυνηθίζω .... οι 40 ισομετρικές επαναλήψεις εγιναν σε 4 σετ των 10... οι ανορθώσεις ποδιών έγιναν πιο καλά απο ότι περίμενα.. και στη "σταση σανίδα" ομολογουμένως...ΤΑ ΠΑΙΞΑ..  χρειάστηκα 4 λεπτά να ηρεμίσω μετά απο αυτό...!!

* αυτό σημαίνει οτι οι  πρωινοί τύποι ας ξυπνήσουν 5 λεπτά πιο νωρίς!!! 

Πώς ένοιωσα κατα τη διάρκεια?
ειναι υπέροχα!! σουπερ πάουερ σας λέω!!

Α.. δεν ξέρω αν το έχω πει.. αλλά τώρα ειδικά που αυξάνονται και οι επανλήψεις.. πρέπει να κάνουμε και κανένα ραχιαίο...

Πώς νοιώθω τώρα?
χαλαρή.... ομολογώ πως οι ραχιαίοι παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο!!! μη τους ξεχνάτε.. εγώ κάνω 20 και 20 απο τις ασκήσεις του βίντεο!! 

Τι έφαγα σήμερα?

Πηγαμε για ψωνια σήμερα.. και το πρωί χτύπησα το τοστάκι μου... το μεσημέρι χτυπησα κατι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ μπισκότα με τζιντζερ... και μετά δεν έιχα όρεξη για τίποτα ...και το βραδυ εφαγα μπρόκολο με γιαούρτι και gari (μη γελάτε.. μου αρέσει πααρα πολυ )

Θα ζυγιστούμε και θα μετρηθούμε την ΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ!! γιούπι!!!!!...

η 6η μερα                                                                                                                 η 8η μερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...