Κοιλιακών το Ανάγνωσμα ημέρα #10


Σημερα αλλάξαμε ώρα κοιλιακών....


Γίναμε πρωινοί τύποι.. για να πάρουμε ενέργεια για την υπόλοιπη μερα!!

Ισως έτσι να καταφέρω να πιω νερό και πράσινο τσαί!


Οι ασκήσεις

50 επαναλήψεις ισομετρικές (crunches)
50 επαναλήψεις κλασικών κοιλιακών
30 επαναλήψεις  ανόρθωσης ποδιών
38 δευτερόλεπτα "στάση σανίδα" (όσες έχετε κάνει πλάτες.. το ξέρετε)

Πόση ώρα βαστάει?

Μου πήρε 20 λεπτά* .. Μαζί με τους ραχαίους.. και ομολογώ πως δυσκολεύτηκα ψυχολογικά και όχι σωματικά!! Οι ισομετρικές βγήκαν σφαίρα και οι 50 με 5 σετ των 10.
Οι κλασικοί κοιλιακοί με δυσκόλεψαν... και ίσως μου πηρε πιο πολύ ώρα... γιατι ψιλοβαριώμουν. Βασικά προσπαθήστε να κάνετε focus σε όποιο σημειο γυμνάζετε τη φορά και εκεί να σφίγξετε για να φανεί ο "κοιλιακός" ενω γυμνάζεστε!
Επίσης ομολογώ πως ύδρωσα!! 
Οι ανορθωσεις ποδιών βγηκαν εύκολα και εκεί που "Απόρρησα" ηταν με τα planks (σταση σανίδα ντε) που.... βγηκαν μεχρι τα 30 δευτερα πολύ ευκολα και μετά επιστράτευσα αναπνοές, γίογκες, ομ και αμ για να βγουν τα αλλα 8 δευτερα και εκεί ξανακατάλαβα το πόσο χρήσιμη ασκηση είναι.. !!! 

* αυτό σημαίνει οτι οι  πρωινοί τύποι ας ξυπνήσουν 20 λεπτά πιο νωρίς!!! 

Πώς ένοιωσα κατα τη διάρκεια?
Ψιλοβαρέθηκα..αλλά είπαμε να βάζουμε στόχους και να τους επιτυχουμε!

Πώς νοιώθω τώρα?
πονάει η πλάτη μου λίγο και παραδόξως, ενω ειχα βγάλει να κάνω μια ομελέτα..δεν θέλω να φάω...  :D 

Τι θα φάω σήμερα?
ωραιότατη ψαροσουπούλα απο χτες με μπόλικο λεμονάκι και το μπακαλιαράκι μέσα στη σούπα!!
Το χουμε κορίτσα και αγόρια.. μπορούμε ...

η 8+9 η μερα                                                                                                         η 11η μερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...