Κοιλιακών το Ανάγνωσμα ημέρα #11



Οι ασκήσεις

55 επαναλήψεις ισομετρικές (crunches)
65 επαναλήψεις κλασικών κοιλιακών
33 επαναλήψεις  ανόρθωσης ποδιών
42 δευτερόλεπτα "στάση σανίδα" (όσες έχετε κάνει πλάτες.. το ξέρετε)

Πόση ώρα βαστάει?

Συνεχίζουμε να βρισκόμαστε στα 20 λεπτά* .. νομίζω πως μέχρι το τέλος θα φτάσουμε τα 40 λεπτά αλλα δεν μας πτωεί τίποτα!! Εχουμε στόχους!! 
Προσοχή στη μέση σας.. 
Μερικές φορές νομιζω πως 20 λεπτά γιόγκα θα ήταν πιο αποτελεσματικά.. ομως.. δεν μας πτωεί τίποτα.. σε 19 μερούλες τελειώνουμε.. και θα κάνουμε και γίογκα!!!χιχι!!

* αυτό σημαίνει οτι οι  πρωινοί τύποι ας ξυπνήσουν 20 λεπτά πιο νωρίς!!! 

Πώς ένοιωσα κατα τη διάρκεια?
Πρώτη φορά δεν ένοιωσα τίποτα.. το απόλυτο κενό.. απλά έκανα τις ασκήσεις και προσπαθούσα να κάνω focus στην αναπνοή μου.. 

Πώς νοιώθω τώρα?
αμέσως μετά τις ασκήσεις ενοιωσα: ουφ..! πάει και αυτη η μέρα. Τωρα που περνάει η ώρα.. ειμαι σίγουρα πιο ενεργιτική και active  απο κάθε άλλο πρωινό!! 

Τι θα φάω σήμερα?
Ο άνδρας μου αποφάσισε να γίνει vegan (σε 5 μέρες θα του έχει περάσει) και εγω του υποσχέθηκα να τον στιρίξω (έστω μέσω skype) ... και μου ήρθε ο πατέρας μου με λεμονάτο κοτόπουλο και πατάτες.. και ρύζι με λαχανικά (ευτυχώς) .. εεε.. εχω και στο ψυγείο μου κόκκινο λάχανο και μπατζάρια (τα κάνω τουρσί) και λίγο gari και θα φάω και σήμερα!!!
by the way το gari ταιριάζει υπέροχα με το ρύζι... 

update: οσο για το Νερο και το πράσινο τσάι... Νερό 5 ποτήρια (yeeeeah!!) τσάι κανένα!! καφε??εεε ήπια 2 ποτήρια..

Το χουμε κορίτσα και αγόρια.. μπορούμε ...

η 10 η μερα                                                                                                         η 12η μερα

1 σχόλιο:

  1. Βιολέτα δίνε κουράγιο..ακόμα δεν έχω αρχίσει την γυμναστική..γιατί περιμένω να χάσω 5 κιλά πρώτα. Προς το πάρόν ειμαι στα -2 και κάτι. Μετά θα σου κάνω παρεούλα!!!! keep excercising!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...