Κοιλιακών το Ανάγνωσμα ημέρα #8 + #9



Θυμάστε που έλεγα όλα χαρά οτι την Τρίτη θα μετρηθώ.. και θα ζυγιστώ.. και θα ειναι όλα τόσο μα τόσο υπέροχα...

ΧΑ! γελάστηκα ο βλαξ!

Ούτως ή άλλως ήταν ημέρα ΡΕΠΟ.. ομως δε ζυγίστηκα!! ούτε μετρήθηκα

Αν' αυτού ξύπνησα με ένα τεράστιο φούσκωμα στο στομάχι. Πράγμα που μου συμβαίνει εξαιρετικά σπάνια. Πιο συγκεκριμένα φουσκώνω μόνο όποτε τρώω πασατέμπο και γενικά σποράκια και την περίοδο της εγκυμοσύνης όποτε έτρωγα μέντα 'η δυόσμο... 

Γιατί αν είχα το φούσκωμα.. ανοιξα βιβλία, εγκυκοπαίδειες..σκέφτηκα τι ειχα φάει όλη μέρα.. και τσουπ!! μουρθε φλασιά! το ΜΠΡΟΚΟΛΟ.. ναι κυριες και κυριοι.. το μπρόκολο με φούσκωσε και κοντεύουν 48 ώρες και ακόμα δεν έχω ξεφουσκώσει... Γιαυτό το μωράκι μου δεν το τρώει.. γιατι τον φουσκώνει και αυτον,... :( 

Απο δω και πέρα θα τρώω μπρόκολο και απο δίπλα 1+ ποτήρι πράσινο τσάι.. 

Δεν ειναι κατάσταση αυτή... βάζουμε ή δεν βαζουμε στόχους... 

9 μέρες και τα ποτήρι νερό που πίνω δεν έχουν καταφέρει να ξεπεράσουν τον αριθμό 3.. και αυτό με το ζόρι.. οσο για το πράσινο τσάι.. θα τα καταφέρω κάποια στιγμή να πίνω σε καθε ευκαιρία.. 

Θυμάστε που σας είπα να κόψω τον καφέ?? Τον αύξησα... Διότι αγορασα καφέ φίλτρου.. και θεωρώ (η χαζη) πως είνα αμαρτία να χαλάω ολόκληρο φίλτρο για 1 κούπα .. και φτιάχνω 1 κανάτα η οποιά κρατάει μεχρι το απόγευμα (ειμαι τόσο coffe adictive που πίνω καφέ απο την ιδια κανάτα και μετα απο 12 ωρες...).

Τέλος πάντων..

Θα γίνει και αυτό.. Για την ώρα Συγυρίζω, γυμνάζομαι και προσπαθώ να ειμαι ζεν... 

9η ημέρα ασκησεων λοιπόν σήμερα και εχουμε τις εξής:

Οι ασκήσεις

45 επαναλήψεις ισομετρικές (crunches)
30 επαναλήψεις κλασικών κοιλιακών
30 επαναλήψεις  ανόρθωσης ποδιών
35 δευτερόλεπτα "στάση σανίδα" (όσες έχετε κάνει πλάτες.. το ξέρετε)

Πόση ώρα βαστάει?

Μου πήρε 17 λεπτά* ανεβήκαμε level κυριοι και κυρίες.. 17 ολόκληρα λεπτα... μαζί με τους ραχιαίους και με στάσεις για ξεκούραση ανάμεσα στα σετ.... Δε θα σας πω πόσα σετ με πόσες επαναλήψεις.. Αυτό εχει να κάνει με τον καθε ένα απο εσάς.. 

* αυτό σημαίνει οτι οι  πρωινοί τύποι ας ξυπνήσουν 10 λεπτά πιο νωρίς!!! 

Πώς ένοιωσα κατα τη διάρκεια?
πλάκα είχε και σήμερα.. οι πρώτες 15 επαναλήψεις των ισοομετρικών παιχνιδάκι..μετά.... τα χρειάστικα.. αλλα δεν πειράζει.. μαθαίνουμε!! 

Δυσκολευτηκα κ στη στάση σανίδα (για αλλη μια φορά). Στις δυο πρώτες απόπειρες έκανα 10 δευτεόλεπτα.. στην επόμενη και τελευταία 35 αντεξα... και αυτό.. γρήγορα γρήγορα!!

Πώς νοιώθω τώρα?
να σας πω την αλήθεια μου.. ψιλοξεφούσκωσα.. 'η τελος πάντων δεν ειμαι τόοοοσο φουσκωμένη.. 

Τι έφαγα σήμερα?

Σημερα ειναι 25η Μαρτιου.. Κ σαν καλή χριστιανή και μαμα μαγείρεψα μπακαλιάρο. Εγω τον εκανα σούπα, η ξαδέλφη μου τιγανο και φαγαμε όλοι μαζί.. και σούπα με τις πατατούλες της.. και μπακαλιάρο τηγανιτό και πατατούλες τηγανιτές.. αρα δε θα σχολιάσω το ΤΙ εφαγα.. και τι ΔΕΝ ΕΦΑΓΑ.. βεβαια.. και σαλατούλα έφαγα και μπατζαράκια εφαγα κ τη σκορδαλίτσα την τίμησα!!!

Για να μετρηθούμε....

Μετρήθηκα σήμερα η επόμενη μετρηση είναι για την Τρίτη 31 Μαρτίου!
εχουμε και λέμε
Κιλά: 64 (1η μετρηση 63)
Στήθος: 104 (1η μετρηση 104)
Μέση: 82 (1η μετρηση  84) !!!!
Γοφοί: 107 (1η μετρηση 108)! 

Ο στόχος αρχίζει αν εμφανίζεται... σιγά σιγά.. αλλες 3 εβδομάδες έμειναν και σκοπός μου είναι τα 58- κιλά.. τα 8 ποτήρια νερό τη μέρα... και η πόντοι στη μέση να γινουν 76 και στους γοφους 104... 

Μπορεί να καταφέρω περισσότερα... μπορεί και τίποτα.. το θέμα ειναι να μου γινει συνήθεια και να ασκούμε κάθε μέρα!!
Περιμένω αντυπώσεις και σχόλια...

η 7η μερα                                                                                                              η 10η μερα

1 σχόλιο:

  1. Βιολέτα μου! Άντε να δίνουμε δύναμη η μια στην άλλη! Μια χαρά! έχασες πόνους! Woohoooo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...