Γενική 2015. Ημέρα 2η





Εντάξει, θα μου πείτε τώρα, μας έδωσες τη λίστα.. 
Πώς θα τα κάνουμε όλα αυτά ρε κοπελιά..

Η Γενική δε θέλει πολλά πράματα... Βλέπω διάφορα  site ειδικά του εξωτερικού που γραφουν για σκουπάκια, πανάκια, κουβαδάκια...



Το έχω ξαναπεί και θα το ξαναπώ 
  • Ένα ζευγάρι γάντια
  • 2-3-4 microfiber
  • 2 σφουγγάρια
  • 1 καθαριστικό για όλες τις χρήσεις με σαπούνι
  • 2 κουβάδες/ λεκάνες καλή μουσική και τέλος.. 


Ε.. εντάξει και τα έξτρα θα τα χρειαστούμε.. 

  • τα φτερά μας
  • τις κεραλοιφές μας
  • την ηλεκτρική μας σκούπα
  • της σφουγγαρίστρα μας.. 


Πράγματα που έχει κάθε νοικοκυριό..

Θα μου άρεσε πολύ να γράψω για τον υπέροχο ατμοκαθαριστή γνωστής γερμανικής εταιρίας ... και να κάνω και ένα giveaway  με το προϊόν.. αλλά δεν υπάρχει λόγος να γεμισετε την αποθηκούλα σας με κατι που ενω κάνει θαύματα. δεν θα το χρησιμοποιήσει η μαμά/ γυναίκα/ γκόμενα/ κόρη...

Stay simple.. για να καταφέρετε περισσότερα... και πιο γρήγορα..

Επίσης.. Σημαντικό και ας μη του φαίνεται... 3 κουτιά... ότι χρώμα και υλικό θέλετε

που θα γράφουν
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΔΩΡΕΑ
ΑΧΡΗΣΤΑ
και μια μεγάλη σακούλα σουπιδιών απο δίπλα μας.. 

Η μουσική να είναι της αρεσκίας σας.. Εγω να σας πως την αλήθεια μου εχω 2 αγαπημένους ραδιοφωνικούς σταθμούς και έτσι είμαι καλά.. αλλα καμιά φορά.. συνδέω το itunes με τα ηχεία.. and i'm shuffling  baby!! :D

Eπίσης.. κάτι τελευταίο.. μακριά απο τα "εξυπνα" κινητά.. γιατί τα facebook κ τα twitter χρόνο μας τρώνε... Φωνάχτε και καμιά ξαδέλφη καλού κακού για βοήθεια .... ;)

όσο για το τί κάναμε χτες... : ΗΜΕΡΑ 1η

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...