Γενική 2015. Ημέρα 3η


Χτες δε καναμε και πολλά.. βασικά δε κάναμε τίποτα... απλύτως τίποτα..
Αλλά δε μας νοιάζει.. είναι προπαρασκευαστική Εβδομάδα και δεν αγχωνομαστε.

Για να σας προετοιμάσω όμως.. ΣΑΒΒΑΤΟ ειναι Ντουλάπες Day!!!


  • Εχουμε το πρόγραμμα
  • Εχουμε τα υλικά
  • Θα βαλουμε και ωραία μουσική...
Κάτι λείπει όμως..
  • Motivation??? ha! το μόνο εύκολο.. instagram/ twitter/ facebook ανεβάστε τις φωτογραφίες σας βρε σεις.. με hastag.... #geniki2015... ωστε να βλέπουμε η μία την άλλη!!

κάατι κατι λείπει...

  • Α... Τα καθαριστικά... Δεν ξέρω εσείς τι χρησιμοποιείτε.. αλλα εγώ τα χημικά τα έκοψα... και δε μπορω και να τα ξαναρχίσω... .Ζεστό νεράκι και σαπουνάκι, πανάκια και κανένα βιολόγικό για όλες της χρήσεις (αυτο το τελευταιο που πηρα κανει θαυματα νομιζω). Έχω φυσικά και το πανέμορφο "χειροποίητο" φσιτ φσιτ.. που ειλικρινά με βγάζει ασπροπρόσωπη!!
  • Εχετε αποφασίσει πως θα κανετε Γενικη? Δωμάτιο Δωμάτιο ή Δουλεια- Δουλεια? 
  • Ποια ειναι η αγαπημένη σας δουλειά του σπιτιού ? (ποιος ξέρει μπορεί να βοηθήσει η μία την  άλλη!!!)




1 σχόλιο:

  1. Εμένα αγαπημένη μου δουλειά είναι το στόλισμα χα,χα!!!! Πάντως προτιμώ να καθαρίζω δωμάτιο δωμάτιο αν κι έχω δοκιμάσει και το δουλειά δουλειά! Καλημέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...