Κοιλιακών το Ανάγνωσμα #challenge day no more



Και ξαφνικά εξαφανίστηκα..

Αχρηστη παιδί μου.. δεν είμαι για να εμπιστευτείς τελικά..

ουτε 20 μέρες κοιλιακούς δε κατάφερα να κάνω.

Άνοιξε η σεζον στα νησιά και έμπλεξα με παρουσιάσεις της αγαπητής μου σαμπάνιας Cattier (σας έχω μιλήσει για τη cattier??? να το κάνω ..)

Έπαισε πολύ δουλειά με την LR (θα σας ενημερώνω για τηνLR απο βδομάδα) κ ειχαμε και βραβεία και Bερολίνα κ Καρολίνες Κούρκοβες..

Κ γενικά απο εκεί που βαριώμουν τη ζωή μου.. στούμπωσα σε δουλειές.. 

Τους κοιλιακούς τους έκανα.. να γράψω στο  blog δε προλάβαινα..

Εχω και το ταλιμπανάκι που αλωνιζει και θέλει βόλτες συνέχεια... που χρόνος..

Αυτό λοιπόν που κατάλαβα.. ειναι ότι δεν πρέπει να ανακοινώνουμε τίποτα πριν το τελειώσουμε.. Επρεπε λοιπόν να τελειώνα τους κοιλιακούς κ μετά να σας τα εγραφα

Μετά απο 1 μήνα σκληρής (και καλα) προπόνησης εχω να δηλώσω ότι:

Οι ασκήσεις ειναι εύκολες και μέρα με τη μέρα εξελισόμαστε και γινόμαστε πιο ελλαστικές, πιο γρήγορες κ πιο χαρούμενες..

Κιλά δε χάνεις... ούτε γίνεσαι Πετρουλάκη, ομως χάνεις πόντους κ σε συνδιασμό με δίαιτα εχουμε πιο ορατά αποτελέσματα... και χανουμε κ παραπάνω κιλά.

σας παραθαίτω ΌΛΟ το πρόγραμμα γιατί μια μια μέρα δε θα τη γράψω..


Υπολογίστε οτι χρειαζεστε ενα τηλεοπτικό διαφημιστικό διάλλειμα τη μέρα.
Ο Σπάρτακος (ενας υγειηνιστής τρελός αλλα καλός)  λέει ότι δε δικαιούμαστε πρωινό αν δε κουραστούμε.. αρα αυτό που θα σας έλεγα ειναι 

Ξυπνηστε, πιείτε ένα ποτήρι νερό, κάντε τους κοιλιακούς σας και μετά απολαύστε το ντουζάκι σας.

Θυμάστε την τρελή στην ταινία Spanglish? Ετσι ονειρεύομαι οτι θα γίνουν τα πρωινά μου .. σαν τη τρελοαμερικάνα που ξυπνάει χάραμα και τρέχει στο LA... αλλά πρέπει να έχω 1 μαγείρισσα, 1 νταντά κ 1 καθαρίστρια για να φτιάχνουν το σπίτι.. 

Αντε καλή μας εβδομαδα και καλή μας μέρα!

1 σχόλιο:

  1. είπα και εγώ..που πήγε? λέω από τους πολύ κοιλιακούς θα σέρνεται στα πατώματα!!! φιλιάαααα!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...