Πως μεταμορφώθηκα σε γυναίκα.. ή αλλίως: Zeitgard 2015 the review

Ήρθε η ώρα μου για το πρώτο μου review .. την πρώτη μου εμπειρία πάνω στο ZeitGard..

Το είδα πριν από μερικές μέρες στην παρουσίαση της LR  και χωρίς να το πολυσκεφτώ το αγόρασα...
και όπως θα δείτε παρακάτω.. δε το μετάνιωσα καθόλου.




Τι είναι το ZeitGard;

Facial Cleansing Brush ή σε απλά ελληνικά : Ηλεκτρικό ασύρματο βουρτσάκι καθαρισμού προσώπου. Πρόκειται για μια επαναστατική συσκευή που αλλάζει τα δεδομένα της νανοτεχνολογίας και των καλλυντικών




Το δέμα μου ήρθε στο σπίτι με το ταχυδρομείο και την υπηρεσία door to door. Πλήρωσα με αντικαταβολή και ενθουσιασμένη άρχιζα να ανοίγω το πακέτο.

Στη παραγγελία μου είχα ζητήσει 2 ZeiGard (ένα για τη ξαδέλφη μου και ένα για μένα) έτσι μου ήρθαν και τα 2 μαζί σε 1 συσκευασία.

 

Όλα πολύ προσεκτικά συσκευασμένα και τοποθετημένα ώστε να μη συμβεί το παραμικρό στο θαυματουργό ZeitGard όσο θα μεταφέρετε από τη κεντρική αποθήκη της LR στη πόρτα μου.

Συσκευασία: Πρόκειται για μια πολυτελή συσκευασία που σε προδιαθέτει ότι έχεις στα χέρια σου κάτι ξεχωριστό. Χωρίς να το ανοίξω το θεώρησα πολύτιμο!!

Η συσκευασία περιλαμβάνει ένα έντυπο με οδηγίες χρήσης σε εικόνες: Πως προετοιμάζουμε τη συσκευή, πώς προετοιμάζουμε το πρόσωπο για τη χρήση του προϊόντος και τελικά πως το χρησιμοποιούμε.

Οδηγίες χρήσεις σε 23 γλώσσες. Στη σελίδα 85 θα βρείτε τα Ελληνικά αναλυτικές πληροφορίες.



Όλα τα μέρη της συσκευής είναι ξεχωριστά και σε ζελατίνες.

1 συσκευή ZeitGard *  1 βάση φόρτισης * 1  αντάπτορας usb (ναι φορτίζει και στο laptop)  * 1 κεφαλή βουρτσάκι (για ευαίσθητα ή κανονικά δέρματα)


Όταν βάζουμε τη συσκευή στη φόρτιση κάνει ένα χαρακτηριστικό ήχο και οι 3 λυχνίες ανάβουν διαδοχικά.
Είναι πολύ σημαντικό να τονίσουμε ότι τη πρώτη φορά που θα φορτήσουμε το ZeitaGard θα χρειαστεί αν μείνει στη πρίζα για 24 ώρες.

Οι 3 λυχνίες του ZeitGard είναι ένδειξη πίεσης της συσκευής στο πρόσωπό μας. Στην ουσία είναι η δύναμη που θα θελήσουμε να ασκήσουμε για τον καθαρισμό του προσώπου μας. Συνήθως ο πρωινός καθαρισμός προσώπου πριν την ενυδατική γίνεται στη χαμηλή ένταση, ενώ το ντεμακιγιάζ ή το ενδεχόμενο peeling στις δυο εντονότερες λειτουργίες του.

Με το ZeitGard έχουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση περιποίησης και φροντίδας.

To διαφορετικό του ZeitGard από τα άλλα παρόμοια προϊόντα της αγοράς είναι η καινοτομία στη χρήση της νανοτεχνολογίας.
Εδώ και μερικές δεκαετίες επιστήμονες ερευνούν τις ευεργετικές ιδιότητες των 3 ευρέως διαδεδομένων μετάλλων. Του Χαλκού. του Άργυρου και του Χρυσού.

Για το χαλκό και το χρυσό δε θα μιλήσουμε εδώ γιατί είναι πολύ βαρύ!! (Ο καλύτερος μου φίλος από το 1990 ερευνά τα ιόντα Χρυσού και μετά από κάθε έρευνα ανακαλύπτει και κάτι πιο ουάου που εγώ δε το καταλαβαίνω και πολύ οπότε δε θα το μοιραστώ μαζί σας πάρα μόνο όταν πάρει το nobel)

Πίσω στo ΑΣΗΜΙ τώρα..
το micro silver δεν είναι τίποτε άλλο από ιόντα άργυρου που μέσα από πολύπλοκες διαδικασίες που έχουν να κάνουν με αλυσιδωτές αντιδράσεις και δεν ξέρω γω τι (Χημεία Λυκείου) καταφέρνουν να ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΟΥΝ τα μικρόβια..

εδώ σας παραθέτω το άρθρο του πανεπιστήμιου του Kenyon σχετικά με το ασήμι κ τα μικρόβια.

Αυτό με έπεισε και αγόρασα το ZeitGard. Ο άνδρας μου δουλεύει μέσα στη σκόνη, το καυσαέριο, τη ζέστη, το κρύο και γενικά ο μοναδικός τρόπος να προστατεύσει το δέρμα του από τις κακουχίες είναι το μούσι... Εγώ όμως.. που είμαι με μια βαλίτσα στο χέρι κάθε εβδομάδα σε λιμάνια κ αεροδρόμια, μέσα στο Καυσαέριο της Κων/πολης και μέσα στο καυσαέριο της Αθήνας και το θειάφι της Σαντορίνης.. Χρειάζομαι 1 συσκευασία γαλάκτωμα και 2 πακέτα βαμβάκι το μήνα.

Το ZeitGard υποστηρίζει πως για 3 μήνες η κεφαλή και το γαλάκτωμα καθαρισμού είναι το μόνο προϊόν που χρειάζομαι για τον βαθύ καθαρισμό και το ντεμακιγιάζ του προσώπου μου.

Αυτό μεταξύ  μας κάνει οικονομία στην τσέπη μου και τα σκουπίδια μου.  Μπορεί να σκεφτόμαστε το κόστος της συσκευής σε συνδυασμό την απόσβεσή της (πόσα πακέτα βαμβάκι και πόσο γαλάκτωμα κοστίζει) όμως καταναλώνουμε λιγότερη ενυδατική (γιατί το πρόσωπο είναι καθαρό αρα την απορροφά καλύτερα κ πιο λίγη ποσότητα) και κερδίζουμε χρόνο, χρόνο για τον εαυτο μας και το παιδί μας. Δεν ξεχνάμε να κάνουμε ντεμακιγιάζ και φυσικά δεν θα χρησιμοποιήσουμε ξανά τα βλαβερά τελικά για το πρόσωπο μανταλάκια καθαρισμού.

Σε συνδυασμό με το ZeitGard, το ερευνητικό κέντρο της LR (το μεγαλύτερο ερευνητικό κέντρο της Ευρώπης στον τομέα της κοσμιτολογίας και της έρευνας), παρουσιάζει το προϊόν καθαρισμού  ZeitGard cleansing system (για κανονικές ή ευαίσθητες επιδερμίδες).

Με τα προϊόντα αυτά η LR εισέρχεται δυναμικά στην επιστημονική τεχνολογία.

Δίχως όμως να ζητά περγαμηνές και επιστημονική γνώση με τον πάτημα ενός κουμπιού καταφέρνουμε να έχουμε 10 φορές καθαρότερο πρόσωπο σε μόλις 1 λεπτό την ημέρα.

Γυναίκες και άνδρες που το δοκίμασαν σχολίασαν το ZeitGard μονολεκτικά και ο καθένας βρήκε έναν άλλο τρόπο να το χαρακτηρίσει.

απίθανο
καινοτομία
ανανέωση
καθαριότητα
μοναδικό
εξαιρετικό
απόλαυση
καταπληκτικό
απαλότητα
υγεία
τελειότητα
εκπληκτικό
απίστευτο
καταπληκτικό
ελπίδα
εξαιρετικό
φανταστικό

είναι μια μικρή πολυτέλεια που όλοι αξίζουν να έχουμε στη κατοχή μας.

Δεν είμαι επιστήμονας να σας εξηγήσω το θαύμα της νανοτεχνολογίας της κεφαλής του ΖeitGard  θα το αφήσω να το κάνει ο ειδικός Γερμανός Werner Voss της LR:



Γνωρίζω ότι οι καιροί είναι δύσκολοι και τα παιδιά μας έχουν προτεραιότητα.. άλλα όσο σκέφτομαι την αλλοίωση του δέρματος μου από την πίεση που ασκεί το βαμβάκι σε σύγκριση με την απαλότητα του ZeitGard τόσο δε το μετανιώνω και το διαδίδω στον κόσμο.

Ήταν ένα δώρο στον εαυτό μου για τους 27 μήνες μητρότητας και θυσιών. Ενα δώρο για τα 5 παραπανίσια κιλά που έχασα κ μπορώ να φορέσω ένα ωραίο μπικινάκι. Ένα δώρο για την υπομονή μου ως σύζυγος 2 χρόνια. Ένα δώρο που το έκανα στον ευατό μου στα 30 μου για να μην έχω πρόβλημα στα 35-40 μου. 

Εδώ και 1 χρόνο κόβω από τη γλαστρούλα μου κάθε πρωί αλόη και την κάνω κρέμα ημέρας. Γιατί αυτή η ενυδάτωση και η σύσφιξη που προσφέρω στον εαυτό μου να μην είναι ακόμα πιο βαθιά, ακόμα πιο λειτουργική καθαρίζοντας το πρόσωπό μου με το ZeitGard 10 φορές περισσότερο από ότι με το χέρι. Και γιατί να μην είναι και αποστειρωμένmicrosilver  της κεφαλής, δηλαδή τα ιόντα αργύρου που υπάρχουν στο βουρτσάκι είναι αντιμικροβιακά.

Το συνηστώ ανεπιφύλακτα για άτομα με ακμή. Γιατί καθαρίζει αποστειρώνει και απομικροβιώνει το δέρμα μας χωρίς τη χρήση χημικών. Βρίσκει το πρόβλημα στη ρίζα του και δε το απομακρύνει.. το καθαρίζει. 

Το  ZeitGard συνιστώ ανεπιφύλακτα για άτομα με ακμή. Γιατί καθαρίζει αποστειρώνει και απομικροβιώνει το δέρμα μας χωρίς τη χρήση χημικών. Βρίσκει το πρόβλημα στη ρίζα του και δε το απομακρύνει.. το καθαρίζει. 

Συσκεασία:9/10
Βάρος: 10/10 (δεν ειναι ουτε 100 γραμμάρια)
Τιμή: 8/10
Value for Money: 10/10

κατι αρνητικό? δεν υπάρχει στα καταστήματα, άρα αν δεν ξέρεις κάποιον συνεργάτη της LR δε μπορείς και να το δεις ή να το αποκτήσεις. Παρόλαυτά, όσες απο εσάς επιθυμείτε να το δείτε απο κοντά και να νιώσετε αυτό που ένοιωσα και εγω: καθαριότητα, ανανέωση, απόλαυση επικοινωνήστε μαζί μου και θα κανονίσουμε μια παρουσίαση είτε ατομική είτε ομαδική!!  

Ειναι εκπληκτικό και επαναστατικό.. καινοτόμο κ ειλικρινά... εξωγήινο!! 


1 σχόλιο:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...