9 μήνες... και κάτι

Ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι η μετα-λόχειος εποχή θα ήταν τόσο διασκεδαστική όσο και η εγκυμοσύνη μου...

9 μήνες εγκυμοσύνης και συνέβησαν τόσα πολλά.... και διασκεδαστικά!
  • Φασαρίες στο Gezi της Κων/πολης vol. 1 vol.2 vol. 3
  • Γάμος και 3(!) γλέντια... δυο πριν και ένα μετά!
  • Ταξίδια με καράβι, αεροπλάνο,  αυτοκίνητο....
  • Δύο χώρες, Πέντε σπίτια....
9 μήνες αφότου γέννησα... και τίποτα διασκεδαστικό δε βλέπω παρα μόνο το φαφούτικο νινάκι μου που με βλέπει και ξεκαρδίζεται!!

Τώρα να μου πεις... ολόκληρη ζωή άλλαξες... και χώρα.... και συνήθειες...

Ο κόσμος παντρεύεται να φύγει από το πατρικό.. εγώ επέστρεψα.. και στρογγυλοκάθισα... και δε με αφήνουν και να φύγω...

Με τον Άντέμ είμαστε μαζι 2 χρόνια... αχώριστοι. Από την Ημέρα που παντρευτήκαμε όμως.. όλο και μας χωρίζουν, οι δουλειές... οι υποχρεώσεις... 

που θα πάει.. ο 10ς μήνας θα είναι καλύτερος...

20 Νοεμβρίου 2013




21 Νοεμβρίου 2013



21 Αυγούστου 2014



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...